În primul rând, vă întrebaţi cum putem să ne dăm seama de calitatea unui articol, ori care este reperul de la care vom pleca în aceasta departajare. Nu, nu este vorba de vizualizari. Într-o departajare în funcție de media vizualizărilor per articol, există o foarte mare probabilitate ca articolele publicațiilor media să depășească categoric articolele bloggerilor.

Doar dacă nu vorbim de un blogger renumit. Însă, și aici, de obicei, intervine o deviere a respectivului autor de blog, care într-o mare măsură devine un personaj, nu mai este vorba de un simplu content inteligent.

Vom vorbi însă doar de acea categorie de cititori care pot înţelege conținutul și care știu să facă diferența între un articol monetizat, promovat pentru atragerea de fonduri, și un articol scris pentru cititori, nu pentru bani.

Motivul principal pentru care autorii de blog oferă articole mult mai bune, este foarte simplu. În ciuda faptului că nu obţin un număr la fel de mare de vizualizări, aceștia oferă, în marea lor majoritate, informaţii concrete și adevărate, fără încercări de a atrage atenția prin cuvinte pompoase, ori prin detalii eronate, dar care ar atrage.

Exact opusul a ceea ce face un autor de publicație. În cazul unui ziar online, autorul este nevoie să improvizeze, existând chiar posibilitatea ca acesta să includă în articol anumite informaţii false, ori anumite informaţii ce nu au nicio legătură cu articolul în cauză. De asemenea, titlurile articolelor pot să nu aibă legătură cu articolul, însă cititorii se lămuresc de acest lucru abia dupa accesarea respectivei știri.

Un alt motiv pentru care articolele unui blogger sunt mai bune decât cele ale unui autor este acela al plăţii. În cazul unui blogger, durata în care poate procesa informațiile și în care poate lansa un articol, depinde doar de el. Lucru care nu se întâmplă în cazul unui autor de publicaţie ce lucrează pentru o anumită publicație, acesta pregătind articolele sub presiunea timpului, fiind plătit pentru munca depusă.

Un ultim argument în favoarea concluziei mele este acela că bloggerii acceptă posibile corecturi, iar platformele de blogging sunt mult mai ușor accesibile, cititorilor fiindu-le cu mult mai ușor să își partajeze opinia lor cu referire la acel articol, dar și eventualele sugestii ori reclamații.

În cazul unei publicaţii online, procesul poate fi ceva mai complex.

Numeroase publicaţii solicită crearea unui cont pentru a avea posibilitatea de a lăsa un comentariu, și, de asemenea, adesea există restricţii, mesajele fiind moderate înainte de apariția lor pe pagină.

O astfel de restricţie există și în cazul anumitor blogguri, însă statisticile ne spun că 80% dintre blogguri nu moderează comentariile înainte de apariția lor.


Citește și alte opinii scrise de autorii Afluent
○ Fiecare om are un cuvânt de spus, însă dacă îl credem sau nu, dacă îi dăm importanță sau nu, asta depinde doar de felul în care o spune
○ Toți vor să aibă succes, dar câți sunt cu adevărat pregătiți să-i facă față?


Profilul autorului Mihai Teodorescu

Pasionat de bucătarie, medicină și fotografie. Încerc să îmbin pasiunile mele și să promovez, prin scris, lucrurile pozitive din societatea noastră.

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *