Pariurile sportive au luat amploare in ultimii ani in Romania, la fiecare colt de strada rasarind agentii ca ciupercile dupa ploaie. In momentul in care un business se extinde, inseamna ca este profitabil.

Cand devine o agentie de pariuri profitabila?

Atunci cand incaseaza mai multi bani decat este nevoita sa plateasca. Deci, per general, oamenii pierd, nu castiga.

De ce pierd? Pentru ca nu au o strategie bine pusa la punct.

Fiecare isi seteaza drept obiectiv sa castige o suma cat mai mare de bani in ziua respectiva, nu se gandesc pe termen lung. Si tocmai aceasta naivitate este speculata de agentiile de pariuri.

Din punctul meu de vedere, in Romania, exista doua tipuri de pariori: cei care pariaza de placere, 5-10 lei, si cei care pariaza pentru a obtine profit, de la 50 de lei in sus.

Daca faci parte din prima categorie, a celor care o fac doar de placere si pariaza sume mici, tin sa te anunt ca esti principalul factor pentru care agentiile de pariuri sunt profitabile.

Ok, poate tu esti o exceptie si ai reusit sa castigi o suma mai mare, dar te asigur ca per general lucrurile nu stau asa.

Dar asta nu inseamna ca e ceva gresit. Atata timp cat e vorba de placere si nu intentionezi neaparat sa faci profit de pe urma pariurilor, nu e nicio problema ca nu ai vreo strategie.

Problema e pentru cei care pariaza sume mai mari si au pretentia sa-si asigure un venit constant.

Lipsa unei strategii care sa contina bugetul, suma la care vrei sa ajungi si pasii pe care trebuie sa-i urmezi, te duce incet, dar sigur, la esec.

Iti recomand sa incepi sa-ti calculezi profitul lunar, nu zilnic.

Azi poti avea o zi buna, maine una mai putin buna.

Sa castigi e usor.

Sa pierzi e usor.

Sa-ti gestionezi bine banii, e mai greu.

Profilul autorului Sergiu Bungărdean

Fondator al site-ului Afluent și specialist marketing la BestJobs. Consider că împreună putem promova calitatea și conținutul inteligent.

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *