Cu toate ca multi sunt de parere ca e-mail marketing-ul este mort, oamenii fiind mai mult pe retelele de socializare, statisticile contrazic aceasta afirmatie.

Chiar si in 2017 poate fi o unealta de marketing puternica, dar depinde mult si de modul in care este folosita.

Daca vrei ca mesajele tale sa fie deschise si citite, trebuie sa te asiguri ca le trimiti exact atunci cand trebuie.

Nu exista ziua sau ora ideala, deoarece toate business-urile sunt diferite, dar chiar si asa cei de la Propeller au ajuns la niste concluzii interesante.

Ai o baza de date cu antreprenori? Atunci ai putea incerca sa trimiti mesajele tale in weekend. Da, in weekend. Marea majoritate sunt ocupati cu propria afacere in timpul saptamanii si sansele ca e-mailul tau sa se piarda undeva in inbox sunt mari.

Daca te adresezi in schimb angajatilor care au un program normal, 08-16, mijlocul saptamanii ar trebui sa fie momentul in care le trimiti un e-mail. Este clar ca weekend-ul il excludem din start in acest caz, putini fiind cei care au chef sambata si duminica de citit e-mailuri.

Si ultima categorie, care probabil va intereseaza pe cei mai multi, este focusata pe consumatori. Mai exact, utilizatori care au optat pentru primirea unui newsletter din partea ta.

Acestia sunt in mare parte persoane care au un comportament diferit, in sensul in care nu stau zilnic in fata laptop-ului pentru a-si verifica e-mailul.

Totusi, se pare ca cel mai bine reactioneaza sambata. Fie ca o fac de pe PC sau smartphone, important este ca sunt interesati de mesajul tau.

Recomandarea mea ar fi sa incepi sa faci niste teste bazate pe informatiile de mai sus si sa tragi singur concluziile. Fiecare business este diferit, deci nu copia, adapteaza.


Citeste si alte articole despre marketing
○ Generatia Y – mesaje, nu apeluri telefonice


Profilul autorului Sergiu Bungărdean

Fondator al site-ului Afluent și specialist marketing la BestJobs. Consider că împreună putem promova calitatea și conținutul inteligent.

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *