La finalul acestei luni, Rob Leathern, director de produs în cadrul companiei Facebook, a anunțat faptul că noua politică a companiei va interzice anunțurile care vor promova produse sau servicii financiare asociate frecvent cu practici înșelătoare de promovare, precum opțiunile binare, criptomonedele şi ICO-urile.

După cum acesta relatează, principiile de bază în materie de publicitate, după care Facebook se ghidează, ar trebui să fie sigure şi construite pentru oameni, iar anunțurile înșelătoare nu au loc pe Facebook. Din dorința de a oferi servicii sigure pentru oameni, fără ca aceştia să se teamă că vor fi înșelați, dar şi din dorința de a le oferi acestora informații despre noile servicii disponibile pe piață, Rob a anunțat revizuirea politicii actuale şi aplicarea măsurilor de securizare, pentru îmbunătățirea serviciilor actuale.

Multe companii globale continuă să promoveze servicii nesigure, în mod intenționat, fapt ce poate afecta buna funcționare a rețelelor sociale aflate sub coordonarea Facebook. Pentru a putea îmbunătății integritatea şi securitatea anunțurilor, Facebook solicită suportul utilizatorilor. Orice anunț care pare înșelător trebuie raportat de către utilizatori, pentru a putea fi îndepărtat.

În caz contrar, detectarea fiecărui anunț neconform se va face cu dificultate, existând posibilitatea ca unele anunțuri să rămână vizibile mai mult timp, deşi încalcă politica firmei.

Sursă foto: shawglobalnews


Citește și alte articole despre criptomonede
Devine Bitcoin un fenomen tot mai incomod?