Acum doua saptamani am citit un articol interesant despre Generatia Y, scris de colegul meu Radu Pop, care m-a facut sa vreau sa aflu mai multe date statistice.

Am inceput sa caut pe internet informatii relevante si am dat peste un studiu realizat de cei de la OpenMarket.

Se pare ca generatia Y este mult mai atrasa de comunicarea prin mesaje de tip text, decat prin apeluri telefonice.

75% din Millennials ar renunta in orice moment la functia de apel a smartphone-ului, asta daca ar stii ca pot trimite mesaje. Studiul a fost realizat pe un grup de 500 persoane si cel putin la prima vedere pare unul surprinzator.

Totusi, motivele pentru care tinerii prefera mai mult mesajele decat apelurile telefonice sunt destul de simple si in mare parte logice.

→ Aboneaza-te la newsletter pentru a primi articolele saptamanii pe e-mail!

76% dintre acestia considera ca este mai convenabil sa trimiti un SMS deoarece se pliaza mai usor programului lor. In aceeasi maniera, 63% considera ca este mai deranjant sa suni decat sa trimiti un mesaj, in timp ce 53% spun ca aceasta este optiunea lor in general.

Ce este interesant, e faptul ca marile companii nu se folosesc de mesaje pentru a se promova in randul tinerilor.

Doar 30% din generatia Y este „atacata” cu aceasta strategie de marketing, asta cu toate ca tinerii sustin ca primirea unei notificari pe telefon referitoare la un serviciu sau un produs ar fi utila.

Ce pot sa-ti recomand daca esti proprietar de business, este sa incepi inca de acum sa iti faci o strategie de marketing privind generatia Y, pana nu ti-o ia concurenta inainte.


Citeste si articolul scris de Radu Pop despre Generatia Y
○ Cateva cuvinte despre generatia Y


Profilul autorului Sergiu Bungărdean

Fondator al site-ului Afluent și specialist marketing la BestJobs. Consider că împreună putem promova calitatea și conținutul inteligent.

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *