Suntem de mai bine de 4 luni împreună, iar în scurt timp vom atinge o bornă care părea cam îndrăzneață în 22 aprilie când și-a făcut Afluent apariția în mediul online: 1 milion de vizualizări.

Am reușit să conectăm împreună oameni din întreaga Românie, dar și din afară țării, care împart aceleași pasiuni și doresc să consume conținut inteligent în detrimentul clasicelor știri mondene care împânzesc internetul.

Dacă până acum am avut drept obiectiv principal să reușim să afișăm articolele noastre unui număr cât mai mare de persoane și să atragem cât mai mulți cititori, lucrurile se schimbă cu debutul lunii septembrie.

Ne-am dat seamă că un număr mare de afișări ale articolelor nu ne ajută să definim cu exactitate și calitatea acestora. Preferăm 1000 de cititori per articol, dar care să fie mulțumiți de conținut, decât 10000 care să-l considere un articol ca oricare altul.

Pentru că aici, la Afluent, nu dorim să oferim astfel de articole, doar să fie la număr. Ne dorim doar ce-i mai bun și promitem că acest lucru nu se va schimba niciodată.

Tocmai din acest motiv, am creat un indice de performanță unic pentru Afluent, pe care îl vom monitoriza în mod special din debutul acestui luni. Este vorba despre TARC, adică Total Articles Read Completely (Numărul total de articole citite complet, tradus în limba română).

De ce își schimbă Afluent indicele principal de performanță de la 1 septembrie

După cum probabil ați ghicit, vom calcula performanța unui articol bazându-ne pe numărul total de persoane care l-au citit în întregime, și vom compara această cifră cu numărul total de cititori.

O să vă explic pe scurt în rândurile de mai jos cum intenționăm să facem asta.

Fiecare articol publicat pe Afluent va avea 4 linii imaginare care ne vor ajuta să-i măsurăm performanța: prima linie imaginară va fi la începutul articolului, a doua la 25%, a treia la 50%, a patra la 75% și a cincea la sfârșitul articolului.

Astfel, putem vedea fiecare cititor la ce procent a ajuns și ne vom da seama ușor dacă articolul a fost unul de calitate, structurat bine, sau trebuie să mai lucrăm la format pentru a oferi o experiență de citire cât mai plăcută.

Acesta este și motivul principal pentru care am decis să definim acest indice drept cel mai important pentru Afluent – din dorința de a găsi formatul ideal pentru articole și de a vă face pe voi, cititorii, să fiți mulțumiți de conținutul publicat.

În ceea ce privește datele voastre personale, puteți sta liniștiți. Afluent nu colectează numele, e-mailul sau orice alt fel de informații personale din Facebook ori altă platformă, noi fiind interesați doar de numărul paragrafelor pe care le citiți când vizualizați un articol.

Am vrut să menționez aceste lucruri pentru o transparență totală, deoarece consider că doar prin corectitudine putem realiza lucruri mărețe.

Prin corectitudine și prin voi, desigur.

Profilul autorului Sergiu Bungărdean

Fondator al site-ului Afluent și specialist marketing la BestJobs. Consider că împreună putem promova calitatea și conținutul inteligent.

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *