Star Management și Asociația Star Education, în parteneriat cu Overground Music, Agenția de Vise şi Institutul Național pentru Cercetare și Formare Culturală organizează ediția cu numărul trei a conferinței pe teme muzicale, Mastering the Music Business. Proiectul, pornit în urmă cu doi ani, a fost foarte bine primit de către cei din industria muzicală, motiv pentru care numărul celor prezenți la evenimentele organizate cu această ocazie s-au dublat de la un an la altul.

Mastering the Music Business este o conferință pe teme muzicale, dedicată profesioniștilor din această industrie, muzicienilor, dar nu numai lor. Dacă la prima ediție a conferinței s-a pus accentul pe modalitățile de promovare în online a muzicienilor, la ediția a treia vor fi dezbătute şi alte noi tehnologii şi modalități de promovare. De asemenea, se va discuta pe tema managementului artistic şi vor exista chiar şi reprezentații live ale unor trupe aflate la început de drum în muzică.

La ediția din acest an vor fi prezenți artiști renumiți care vor vorbi despre reușitele lor şi vor încerca să le ofere sfaturi care să îi îndrume către succes pe cei prezenți la eveniment. Tudor Chirilă, solistul trupei Vama, cel care s-a remarcat atât pe scena muzicală, cât şi în teatrul românesc, va ține discursul de deschidere al conferinței. Evenimentul din acest an va avea loc în perioada 20-22 martie, în incinta Ministerului Culturii (Sala Aula).

Tudor Chirila.

Organizatorii au stabilit ca taxa de acces la conferință, în regim presale, să fie de 35 de euro şi să includă participarea la primele două zile de conferință (20-21 martie). Aceste bilete nu includ şi participarea la ziua de workshop-uri, biletele pentru această zi (22 martie) urmând să fie puse în vânzare odată cu anunțarea participanților şi a programului complet. Biletele se pot achiziționa de aici.

Cu ocazia acestei conferințe, Institutul Național pentru Cercetare și Formare Culturală va lansa participanților invitația de a contribui cu informații în cadrul unui proiect pilot de cercetare ce își propune dezvoltarea unor indicatori statistici și a unor măsurători periodice dedicate industriei muzicale.