Acum doua zile am scris un articol intitulat „Oamenii nu cumpara produse. Nu le vinde ce nu vor sa cumpere.„, in care am explicat de ce este foarte important sa te focusezi pe beneficii.

Exemplul prezentat era despre textul campaniei de lansare a iPod-ului, „1000 de melodii in buzunarul tau„.

Timpul a trecut, Steve Jobs a murit, dar inteligenta Apple inca este vie.

Acestia au lansat recent o campanie publicitara de doar 15 secunde, prin care incearca sa te convinga sa faci pasul spre iPhone.

Ideea de baza este aceeasi, focusul Apple fiind pe beneficii, nu pe produs. iPhone s-a diferentiat intotdeauna de celelalte smartphone-uri prin viteza, capitol la care exceleaza.

Exact pe asta se si bazeaza noua reclama.

Pe viteza.

In doar 15 secunde Apple incearca sa iti prezinte intr-un mod interesant ce se intampla daca treci la iPhone si beneficiul principal pe care il vei avea.

As spune ca pana si durata reclamei tine de marketing, 15 secunde fiind un timp scurt, vizionarea desfasurandu-se rapid.

Daca te convinge Apple sau nu sa cumperi un iPhone dupa ce vezi acest clip, nu este foarte relevant.

Obiectivul campaniei tine de branding, care este mai important decat o achizitie imediata.

Good job, Apple!


Citeste si alte articole despre marketing
○ E-mail marketing: cand sa trimiti mesajele pentru a avea cele mai bune rezultate


Profilul autorului Sergiu Bungărdean

Fondator al site-ului Afluent și specialist marketing la BestJobs. Consider că împreună putem promova calitatea și conținutul inteligent.

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *