Compania Anatomy Media, din Statele Unite, a efectuat recent un studiu despre generatia Y referitor la preferintele acestora fata de televiziune. Tinerii participanti, cu varste cuprinse intre 18 si 26 de ani, au recunoscut mai usor emisiunile de pe Netflix decat cele de la posturile de televiziune NBC sau FOX.

65% dintre respondenti au fost capabili sa recunoasca o emisiune Netflix, in timp ce doar 31% una difuzata la TV.

Datele par simple, dar indica lucruri mai importante. Tinerii nu renunta la TV ca este „invechit”, ci mai degraba pentru ca dispare marketing-ul din televiziune. Specialistii in domeniu fac si ei pasul spre online, salariul fiind mai atractiv.

Iar cand cei mai buni oameni ai tai pleaca la principalul concurent, asemenea date statistice sunt de asteptat.

Un alt studiu, realizat de compania Fluent, ne arata niste lucruri care confirma spusele de mai sus. Acestia au intrebat 3100 de tineri din generatia Y despre preferintele lor in materie de televiziune, iar jumatate dintre acestia au afirmat ca prefera platformele desktop sau mobile.

In ultimii 5 ani, peste 8 milioane de persoane au renuntat la serviciile de televiziune prin cablu si au facut pasul spre abonamentele online.

Concluzia? Zilele televiziunii clasice sunt numarate.


Citeste si alte articole despre Millennials
○ Generatia Y – mesaje, nu apeluri telefonice


Profilul autorului Sergiu Bungărdean

Fondator al site-ului Afluent și specialist marketing la BestJobs. Consider că împreună putem promova calitatea și conținutul inteligent.

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *