Rolul unui lider este sa-i faca pe membrii echipei sa lucreze impreuna si sa fie o singura persoana care munceste pentru a atinge un obiectiv bine stabilit. Acest proces este considerat de multi drept o arta.

Cu un lider bun alaturi, oamenii sunt mult mai motivati sa se dezvolte si astfel sansele sa ajunga unde-si doresc cresc exponential.

Acesta trebuie sa fie o persoana care-si pune vizibil amprenta asupra unei echipe. Inspira, creeaza un mediu placut de lucru si poate purta o discutie amicala cu toti membrii grupului. De asemenea, un bun lider trebuie sa fie vazut drept o sursa de inspiratie de cei din jur.

Menirea acestuia este de a arata cum se face si nu de a ordona sa se faca.

Un lider adevarat stie intotdeauna ca succesul ii este datorat intregii echipe si nu doar lui. Astfel, acesta nu ezita niciun moment sa le multumeasca public si sa ii faca sa se simta apreciati.

Un sef, in schimb, isi atribuie lui toate meritele si isi vede angajatii drept niste masinarii care trebuie sa faca tot ce spune el.

Deci, draga cititorule, daca vrei sa ai o echipa prospera si fericita, fi un lider, nu un sef.

Acest lucru il pot spune si pentru cealalta parte a baricadei: daca vrei sa evoluezi ca si persoana si sa nu te simti folosit, petreceti timpul cu un lider, nu cu un sef.

Profilul autorului Radu Pop

Pasionat de călătorii, citit și internet. Îmi place să-mi exprim ideile în fața unor oameni potenți intelectual, cu care pot dezvolta prietenii de durată. Pe scurt, Radu Pop.

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *